Hier vind u de veel gestelde vragen en hun antwoord

Bestellen (8)

Hoe kan ik bestellen

Wanneer u de producten snel in huis wenst te hebben kunt u het beste via onze website www.candlebagshop.nl bestellen.

Bestelproces:

  1. Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen.
  2. Klik op het winkelmand icoontje rechts boven in en kies dan voor doorgaan naar afrekenen.
  3. Vul al uw gegevens in en/of controleer deze.
  4. Kies of u wel of geen account wenst aan te maken.  wilt u dit wel kies dan een wachtwoord
  5. Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.
  6. Uw bestelling is afgerond. U ontvangt een bevestiging via e-mail.

Wanneer u geen artikelen in je winkelwagen kunt plaatsen, heeft dit vrijwel altijd te maken met het feit dat uw internet browser geen ‘cookies’ accepteert. Cookies zijn voor ons noodzakelijk om te onthouden wat er in uw winkelmandje geplaatst is.

Het is ook mogelijk om telefonisch of per mail uw bestelling te plaatsen , het nadeel is dat u alleen kunt kiezen voor de betaalmethode overschrijving. U ontvangt dan zodra wij de bestelling hebben geplaatst een mail met daarin alle gegevens . Zodra wij de betaling hebben ontvangen zullen wij de bestelling voor u verzenden.

Is er een minimale besteding

Nee, er is geen minimum aantal artikelen of bedrag nodig om te bestellen. Alle artikelen mogen per stuk worden besteld.
Wanneer u echter voor € 45,- besteld betaalt u bij ons geen verzendkosten

Een artikel dat ik graag wil hebben is niet op voorraad wat nu

Wij doen ons uiterste best zo goed mogelijk in te kopen. Bepaalde artikelen blijken soms echter harder te lopen dan vooraf ingecalculeerd. Natuurlijk proberen wij deze artikelen opnieuw in te kopen, waarbij wij afhankelijk zijn van vele verschillende leveranciers en fabrieken. Zo kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet meer tijdig bij ons binnen komen.
Wanneer u wil weten wanneer een uitverkocht artikel weer binnen komt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via +31(0)24-3010070 of via het contactformulier.

Kan ik ook bestellen zonder een account aan te maken

Ja het aanmaken van een account bij de Candlebagshop.nl is optioneel. Het voordeel van een account is dat u makkelijker de status van uw bestelling kunt volgen en u hoeft bij een volgende bestelling niet steeds weer al uw gegevens in te vullen. Maar wanneer u dit niet wenst kunt u ook gewoon bestellen zonder een account aan te maken.

Krijg ik ook een bestelbevestiging

Als u een bestelling plaatst via www.candlebagshop.nl moet u bij het invullen van de gegevens uw e-mailadresinvoeren. U krijgt dan automatisch een bevestigingsmail naar het door u opgegeven e-mailadres. Vergeet dus ook niet uw e-mailadres goed in te vullen!

Mochten er bij het verwerken van uw bestelling bijzonderheden voordoen zullen we telefonisch contact opnemen zorg er daarom voor dat u het telefoonnummer opgeeft waar u overdag te bereiken bent.

Ik heb geen bevestiging ontvangen hebben jullie mijn bestelling wel ontvangen

Het versturen van de bevestiging gaat automatisch. Het is mogelijk dat u per ongeluk een typefout in uw mailadres hebt gemaakt. Af en toe komt het voor dat onze bevestigingsmail door spam filters worden tegengehouden. Kijk daarom ook eens in uw spammap of ongewenste email map.

Geen bevestiging ontvangen of vragen over uw bestelling , neem dan contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via +31(0)24-3010070

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Ja, ook in het buitenland kun u bij Candlebagshop.nl bestellen en ontvangen. De verzendkosten voor België en Duitsland zijn €7,50

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer u een gedeelte of de hele bestelling wilt annuleren, neem dan contact zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling met ons op. Wanneer uw bestelling al is ingepakt, kunnen we de bestelling niet meer annuleren. Je kunt de zending dan retour sturen met een RMA formulier (lees hier meer). Dit laatste kan alleen na telefonisch overleg met een van onze medewerkers.

Betalen (3)

Hoe kan ik betalen ?

U kunt betalen met de online betaalmethodes iDEAL, Paypal Mister Cash Bancontact of voor Nederlandse klanten ook achteraf zonder extra kosten

U kunt ook kiezen voor een bankoverschrijving , u dient dan zelf de overschrijving te doen. Nadat het bedrag bijgeschreven is op onze rekening zal de bestelling worden verzonden.
Ons bankrekening nummer staat op naam van Guess Who Internetproductions ons IBAN nr is NL82RABO0105180335 en vergeet niet het ordernummer als opmerking bij de betaling te zetten.

Zo kunnen wij de betaling aan de juiste bestelling koppelen.

 

Kan ik een kopie van de factuur opvragen ?

Ja hoor geen enkel probleem wanneer u de factuur niet heeft ontvangen of m per ongeluk heeft weggegooid kunt u ten alle tijden een kopie factuur aanvragen via de mail of telefonisch wij zullen deze dan zsm digitaal aan u verstrekken.

Wat is het IBAN nummer van de Candlebagshop

Onze rekening staat op naam van Guess Who Internetproductions en het IBAN nummer is NL82RABO0105180335 voor betalingen uit het buitenland heeft u ook de BIC code nodig deze is RABONL2U

Bezorgen (8)

Wat is Track & Trace

Als je pakket bij ons door de pakketdienst wordt opgehaald, ontvangt u diezelfde avond een mail dat uw bestelling onderweg is. Dit betekent dat vanaf dat moment het pakket binnen één of twee werkdagen bij u zal worden aangeboden. In deze mail vind u ook een link naar de Track & Trace PostNL. Via deze link kun je precies volgen waar je pakket is. Zo kun je te allen tijde het pakket traceren.

Wat zijn de verzendkosten ?

Nederland

Briefpost: 3.60
Pakketpost: 5.95
Same day delivery 12,-

Gratis verzending bij besteding van € 45,- of meer

België en Duitsland 7,50

Wat is de levertijd ?

Wanneer u op werkdagen voor 15:00 een bestelling plaatst en kiest voor een betaalmethode als iDEAL PayPal of Mistercash / Bancontact dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden en ontvangt u deze de volgende werkdag (mits PostNL zijn werk doet) al in huis.

Nog sneller nodig ? Plaats dan voor 12:00 uw bestelling en kies voor Same Day Delivery. Een koerier komt dan nog dezelfde werkdag uw pakket tussen 18:00 en 22:30 afleveren. Voor deze service adviseren wij een priveadres te gebruiken. De kosten voor deze service zijn 12,-

Ook Belgische klanten hebben vaak al een dag later de bestelling in huis.

Kiest u echter voor de betaalmethode Bankoverschrijving dan zullen wij de bestelling verzenden zodra wij de betaling hebben ontvangen , hier kan dan enkele dagen vertraging in zitten omdat het dan wat langer duurt voordat deze overboeking door de bank is verwerkt.

Is afhalen ook mogelijk

Ja dit is mogelijk op afspraak deze afspraak kunt u telefonisch maken via +31(0)24-3010070 u dient dan wel de bestelling online te plaatsen en betalen of gepast contant bij het afhalen.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres of postbus adres laten bezorgen

Ja u kunt een factuuradres en een afwijkend verzendadres opgeven. Wanneer hier een andere geadresseerde staat zullen we ook geen factuur toevoegen omdat het dan ook om een cadeau kan gaan.

Het is ook mogelijk om uw pakket naar een postbus te laten versturen. PostNL die al onze pakketten bezorgt, leveren ook in postbussen

Ik heb iets besteld maar nog niet ontvangen

Heb je een bestelling gedaan en nog niets ontvangen? Controleer eerst of je de betaling hebt voldaan Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt uw bestelling gereed gemaakt.
Indien u wel een bevestigingsmail hebt ontvangen kunt u de track & trace controleren. Hierin kun u zien waar je pakket is. Wellicht is het afgeleverd bij uw buren.

Wanneer het om een briefpost zending gaat kan het 2 werkdagen duren voordat deze afgeleverd wordt. deze hebben geen tracking.

Indien niet duidelijk is waar het pakket is kun je telefonisch contact met ons opnemen via +31 (0)24-3010070

Wat als ik niet thuis ben op het moment van bezorging

Wanneer u niet thuis bent als het pakket wordt aangeboden , zal men het proberen bij de buren af te leveren. Is dit niet mogelijk dan zal men de volgende dag een nieuwe poging doen. Bent u dan wederom niet thuis kunt u de volgende dag het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor of postnl servicepunt afhalen. Hierover zal men u informeren.

omdat wij gebruik maken van postnl als verzender kunt u gebruik maken van mijnpakket.nl

Wat is MijnPakket?

  • Track & trace van al je verzonden en te ontvangen pakketten
  • Tweede bezorging wijzigen als u niet thuis was
  • Alle functies altijd bij de hand via de gratis app

Meer informatie en aanmelden voor mijn pakket kan hier 

PostNL heeft mijn pakket beschadigd wat nu?

Neem in dit geval snel telefonisch contact met ons op via +31 (0)24-3010070 zodat wij voor een passende oplossing kunnen zorgen.